Adminisztrációs támogatásunk

ADMINISZTRÁCIÓS HÁTTÉRTÁMOGATÁS 

 

 

Adminisztráció csapatunk feladata, hogy partnereinket a lehető legtöbb adminisztrációs feladat alól tehermentesítse. Nyilvántartó rendszerünkbe az ajánlatok beérkezésük napján rögzítésre kerülnek, valamint a papíralapú ajánlatok szkennelt képe is feltöltésre kerül. Informatikai rendszerünk online módon biztosít lehetőséget az ajánlatok megtekintésére időtől és helytől függetlenül.

 

 Adminisztrációs szolgáltatásaink:

 

- Online nyomtatványrendelés

- Naprakész állomány nyilvántartás online lekérdezési lehetőséggel

- Online intervenciókövetés

- Ajánlat leadás lehetősége 24 órában

  

 

 

PÉNZÜGYI HÁTTÉRTÁMOGATÁS: 

 

Jutalékrendszerünket külön menüpontban mutatjuk be. Pénzügyi háttértámogatásunk az ellenőrizhetőségre és a követhetőségre épül. Mivel az AGENTA-nál valamennyi biztosítói jutalék megállapodás a partnerek részére nyilvános, nyilvántartó rendszerünkben szerződésenként követhető és ellenőrizhető, hogy a megkapott jutalék megegyezik-e az előre kiszámolt jutalék összegével.

  

Az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk partnereink részére:

 

   

- Kiszámítható jutalék elszámolás (egy évre előre közöljük a jutalék elszámolások napját)

- Jutalékreklamációk gyors kezelése

- Jutalékok átutalása a számla beérkezésétől számított egy munkanapon belül

 

 

 

 

                                                      Tovább a jutalékrendszerünk oldalra